Carlton

Sadržaj

  • Lobi
  • Klima
  • Internet
  • Lift
  • Bar
  • Restoran
  • Grejanje
  • Recepcija
  • Sauna
  • Hamam (tursko parno kupatilo)
  • Mini wellness centar

Način usluživanja

  • Doručak - kontinentalni
Polazak
Povratak
30. 12.
04. 01.
Dana/Noći 6/3
STANDARDNA SOBA
ND PO OSOBI 213 €
229 €
SINGLE353 €
379 €
DODATNI KREVET213 €
229 €
ND - noćenje sa doručkom


Režim ulaska državljana Republike Srbije u zemlju destinacije i tranzitne zemlje, u uslovima pandemije Kovid-19:

https://mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama


BIOMETRIJSKI PASOŠ SRBIJE MORA VAŽITI JOŠ MINIMUM 6 MESECI OD DATUMA ULASKA U REPUBLIKU TURSKU


POPUST ZA RANE REZERVACIJE 7%

(za uplatu u celosti, do popune određenog broja soba u hotelu, broj mesta je ograničen).

NAČIN PLAĆANJAu dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate:

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak u maksimum 6 MESEČNIH RATA PO ZAVRŠETKU PUTOVANJA i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom (dostavljaju se najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana)
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO NA 6 RATA, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa, kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama Eurotursa).

Troškovi otkaza rezervacije naplaćuju se po otkaznoj skali (minimalni iznos 2000 dinara po odrasloj osobi bez obzira na razlog otkaza), osim kada aranžman otkazuje organizator putovanja. Svaka promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma boravka) tretiraće se kao otkaz aranžmana i naplaćivati u skladu sa ugovorom o putovanju i Opštim uslovima putovanja.

KEPP: 6668
1. dan
NOVI SAD-BEOGRAD -NIŠ - PLOVDIV – JEDRENE
Polazak iz Novog Sada sa parkinga kod bivše autobuske stanice u 12,30h, iz Beograda kod muzeja Istorije Jugoslavije u 14,00h ; iz Niša sa parkinga kod pumpe Lukoil tržni centar MEGA MAXI 18,00h. Direktna, noćna vožnja pored Sofije, Svilengrada i Jedrena. Usputna zadržavanja po potrebi i na graničnim prelazima
2. dan
ISTANBUL (Razgledanje grada)
Dolazak u Istanbul u prepodnevnim časovima.Panoramsko razgledanje Istanbula u pratnji lokalnog vodiča: Valensov akvadukt, Galata most i kula,Taksim,Dolmabahče saraj,Ortakoy Smeštaj u hotel. .Fakultativno:obilazak džamije Sulejmanije,druge po veličini džamije u Istanbulu, u kojoj se nalazi mauzolej sultana Sulejmana i njegove žene Hurem.Slobodno popodne za šetnju i individualna razgledanja. Noćenje.
3. dan
ISTANBUL-BOSFOR-PATRIJARŠIJA
Doručak.Slobodno vreme.Fakultativno:krstarenje Bosforom sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji.Povratak u hotel.Noćenje
4. dan
ISTANBUL- AZIJSKI DEO
Doručak.Slobodno vreme.Fakultativno:razgledanje azijskog dela Istanbula : Vidikovac Čamlidža,Uskudar, Bagdadska ulica...Povratak u hotel.Noćenje
5. dan
ISTANBUL-AJA SOFIA-PLAVA DŽAMIJA-TOP KAPI PALATA
Doručak. Slobodno vreme ili fakultativni obilazak znamenitosti Istanbula u pratnji lokalnog vodiča – Plato Topkapi (Plava Džamija, Aja Sofija, Dvorac Topkapi-ulazak u palatu se doplaćuje na licu mesta). Polazak za Srbiju oko 18:00h. Vožnja kroz Bugarsku sa kraćim pauzama radi odmora.
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:
  • prevoz visokopodnim turističkim autobusom ili dabldekerom (A/C, audio, video…)
  • smeštaj u Istanbulu u starom delu grada u 1/2 i 1/3 sobama (treći krevet pomoćni) na bazi 3 noćenja sa doručkom u hotelima sa 3/4* prema programu
  • Hotell Grand Laleli 3*, Laleli Gonen 3+ Nalaze se u evropskom delu grada – Laleli.Udaljen je cca 20 minuta hoda od centralnih gradskih znamenitosti: Aja Sofija,Top Kapi, Plava džamija,Kapali čaršija. Poseduje recepciju , restoran,loby bar U sobama TWC,TV,klima uređaje telefon..
  • Hoteli KlasiCarlton 4 * Nalaze se u evropskom delu grada preko puta Kapali Čaršije.Udaljen je cca 10 minuta hoda od centralnih gradskih znamenitosti: Aja Sofija,Top Kapi, Plava džamija,Kapali čaršija. Poseduje recepciju , restoran,loby bar U sobama TWC, TV,klima uređaje telefon...
  • usluge lokalnog vodiča u Istanbulu prema programu
  • razgledanja prema programu
  • troškovi organizacije i usluge pratioca puta
U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
  • polisa međunarodnog putnog i zdravstvenog osigranja,
  • individualne posete
  • ulaznice za individualna razgledanja
  • karte za gradski prevoz
  • doplate za polazak iz drugih gradova
NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM PUTOVANJA:
  • 6 dana, autobusom, na bazi minimum 65 putnika,
  • Izlet do Džamije Sulejmanije u pratnji lokalnog vodiča cena ( cena 10 € min. 25 pax)
  • Poseta poseta azijskom delu Istanbula (cena 30€ min 30 pax)
  • Vožnja brodom po Bosforu i Poseta Vaseljenskoj Patrijaršiji (cena 20€ min 25 pax)
  • Poseta Aja Sofiji, Plavoj džamiji i Topkapi palati i u pratnji lokalnog vodiča (cena 25 € min 25 pax). Napomena ulazak u samu Topkapi palatu nnije uračunat i plaća se na licu mesta
Vrsta doplate doplata
Doplata za polazak Aleksinac 15 €
Doplata za polazak Batočina 15 €
Doplata za polazak Beograd 15 €
Doplata za polazak Bor 25 €
Doplata za polazak Ćuprija 15 €
Doplata za polazak Jagodina 15 €
Doplata za polazak Knjaževac 15 €
Doplata za polazak Mali Požarevac 15 €
Doplata za polazak Niš 0 €
Doplata za polazak Novi Sad 20 €
Doplata za polazak Paraćin 15 €
Doplata za polazak Pirot 0 €
Doplata za polazak Pojate 15 €
Doplata za polazak Požarevac 15 €
Doplata za polazak Smederevo 15 €
Doplata za polazak Svilajnac 15 €
Doplata za polazak Svrljig 15 €
Doplata za polazak Velika Plana 15 €
Doplata za polazak Zaječar 20 €

Putnici su u obavezi da se 24h pre početka putovanja informišu o tačnom vremenu i mestu polaska (ili na sajtu organizatora). Na mesto polaska dolazi se 30 minuta ranije u slučaju autobuskog, odnosno 3 sata ranije u slučaju avio prevoza.

Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta. 

Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti. 

Putnik je dužan da vodi brigu o svim svojim stvarima unetim u prevozno sredstvo. Prtljag treba da bude obeležen sa upisanim imenom i prezimenom putnika, da bi bio lakše identifikovan. Zbog ograničenog prostora u autobusu prtljag je ograničen na 1 komad ručnog i 1 komad (maksimalni zbir dimenzija prtljaga dužina+širina+visina=158cm i težina 23kg) u prtljažnom prostoru vozila, po punoplativoj osobi. Organizator zaržava pravo naplate prekomernog ili predimenzioniranog prtljaga 20€/komadu i smeru). Eventualna oštećenja prtljaga putnik je u obavezi da odmah prijavi kod vodiča ili turističkog pratioca, naknadne reklamacije neće biti prihvaćene. Agencija kao i prevoznik ne snose nikakvu odgovornost  za zaboravljeni prtljag. Nažalost naši autobusi nemaju tehničke mogućnosti za prevoz kućnih ljubimaca pa je prevoz istih nemoguć.

Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima…).

Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga…).

Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).

Cene iskazane u tabeli su za polaske iz Niša ili Beograda (garantovani polasci), za polaske iz drugih gradova minimum je 20 prijavljenih osoba uz doplate ili popuste.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09 h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno). Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. 

Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.

U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na  razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja. 

Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.

Dostupnost nekih od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi…) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.

Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:

Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije… 

Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova…. Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.

Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:

Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.

Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.

Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.

Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska

Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.

Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.

Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.

Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima.Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.

Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji (www.europa.rs)ili u konzulatu zemlje u koju putuju.  Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.

Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 2 dana pre termina polaska. 

Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

Pet friendly hoteli dozvoljavaju držanje samo određenih kućnih ljubimcima (samo u smeštajnim jedinicama) pod strogo propisanim uslovima i doplatu propisanu od strane hotela; neophodna je potvrda organizatora uz napomenu na ugovoru/vaučeru. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik je prihvatio da se strogo pridržava uslova hotela. Eventualno nepoštovanje istih može dovesti do udaljavanja putnika iz hotela bez novčane refundacije uz obavezu nadoknade štete hotelu. Putnik sam snosi odgovornost za ispravnost dokumenata kućnog ljubimca.

Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca broj OTP – A 107/2021 od 08.10.2021.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate. 

Polazak
Povratak
24. 09.
27. 09.
01. 10.
04. 10.
08. 10.
11. 10.
15. 10.
18. 10.
22. 10.
25. 10.
29. 10.
01. 11.
05. 11.
08. 11.
12. 11.
15. 11.
19. 11.
22. 11.
26. 11.
29. 11.
03. 12.
06. 12.
10. 12.
13. 12.
17. 12.
20. 12.
24. 12.
27. 12.
Dana/Noći 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3 4/3
STANDARDNA SOBA
ND PO OSOBI 643 € 643 € 477 € 711 € 515 € 582 € 618 € 685 € 457 € 421 € 394 € 375 € 390 € 406 €
DODATNI KREVET643 € 643 € 477 € 711 € 515 € 582 € 618 € 685 € 457 € 421 € 394 € 375 € 390 € 406 €
ND - noćenje sa doručkom


Režim ulaska državljana Republike Srbije u zemlju destinacije i tranzitne zemlje, u uslovima pandemije Kovid-19:

https://mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama


BIOMETRIJSKI PASOŠ SRBIJE MORA VAŽITI JOŠ MINIMUM 6 MESECI OD DATUMA ULASKA U REPUBLIKU TURSKU


POPUST VAŽI SAMO NA OSNOVNU CENU SMEŠTAJA (ako su predvidjeni cenovnikom) i uz strogo poštovanje dinamike plaćanja propisane od strane hotela (važe i za faktoring). Nepoštovanje ove dinamike automatski znači gubitak prava na popust. Hotel zadržava pravo promene cena ili ukidanja popusta. Navedeni popusti odnose se na cenu osnovne usluge i ne važe za dopunske obroke,usluge, doplate. Eventualni dodatni popusti koje agencija daje na uplatu u celosti važe samo za gotovinsku uplatu ili plaćanje kreditnim karticama (ne važe za faktoring). Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.

NAČIN PLAĆANJA, dinarski (po srednjem kursu NBS na dan uplate) :

  • 40% akontacija kod prijave, ostatak na 5 rata počev od narednog meseca u odnosu na datum putovanja i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom; U slučaju neblagovremenog izmirenja obaveza po administrativnoj zabrani, putnik se obavezuje da sam izmiri dugovanje. Čekovi ili overena administrativna zabrana se dostavljaju najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa (6 RATA). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama organizatora)

UKOLIKO STRANKA NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA NAJKASNIJE 21 DAN PRE POLASKA NA PUT AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTALA OD PUTA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.

Troškovi otkaza rezervacije naplaćuju se po otkaznoj skali, osim kada aranžman otkazuje organizator putovanja. Svaka promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma boravka) tretiraće se kao otkaz aranžmana i naplaćivati u skladu sa ugovorom o putovanju i Opštim uslovima putovanja.
Na “low cost” letovima i individualnim aranžmanima minimalni troškovi otkaza iznose 60% vrednosti aranžmana bez obzira na datum otkaza.

Sve rezervacije se rade isključivo na upit. Prilikom rezervacije putnik uplaćuje akontaciju koja mu se vraća u roku od 72h ukoliko hotel/partner u inostranstvu ne potvrdi rezervaciju ili ponudi alternativni smeštaj. Smatra se da je putnik upoznat i da se saglasio, da se za nepotvrđen hotel rezervacija automatski stornira i prestaje pravno dejstvo ugovora o putovanju.

KEPP: 6318
1. dan
NIŠ-ISTANBUL
Okupljanje na aerodromu Konstantin Veliki u 11:30h. Let Air Serbia JU 1804 za Istanbul u 13:25.Sletanje na aerodrom Istanbul u 15:50 po lokalnom vremenu.Po završetku graničnih formalnosti transfer do Hotela. Smeštaj.Fakultativno:obilazak džamije Sulejmanije,druge po veličini džamije u Istanbulu,u kojoj se nalazi mauzolej sultana Sulejmana i njegove žene Hurem.Noćenje
2. dan
ISTANBUL(Patrijaršija - krstarenje Bosforom-Dolmabahče palata)
Doručak.Slobodno vreme.Fakultativno:krstarenje Bosforom sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji.Povratak u hotel. Noćenje.
3. dan
ISTANBUL (Aja Sofija-Topkapi Palata-Plava džamija)
Doručak. Slobodno vreme ili fakultativni obilazak znamenitosti Istanbula u pratnji lokalnog vodiča – Plato Sultanahmet (Plava Džamija razgledanje spolja, Aja Sofija, Dvorac Topkapi-ulazak u palatu se doplaćuje na licu mesta).Noćenje.
4. dan
ISTANBUL-NIŠ
Doručak. Slobodno vreme do 12:00 h lokalno vreme.Odlazak na aerodrom. Let AIR SERBIA JU 1805 u 17:05 po lokalnom vremenu za Niš. Predviđeno sletanje na aerodrom Konsnatin Veliki u Niš 17:35.Prestanak aranžmanskih usluga.
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:
  • avionska karta na relaciji Niš-Istanbul-Niš sa svim uračunatim taksama
  • transfer aerodrom – hotel -aerodrom
  • ručni prtljag uključuje veliku kabinsku torbu do 8 kg veličine 55 x 40 x 23 i malu kabinska torbu 40x30x20 cm
  • smeštaj u u izabranom hotelu na bazi 3 noćenja sa doručkom
  • asistencija lokalnog predstavnika na destinaciji na srpskom jeziku
  • troškovi organizacije
U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
  • međunarodno zdravstveno osiguranje
  • čekirani prtljag do 23kg po smeru ( cca 20-50 € po cenovniku avio kompanije)
  • ulaznice za individualna razgledanja
  • karte za gradski prevoz
NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM PUTOVANJA:
  • 4 dana, avionom, minimum 2 osobe INDVIDUALNI ARANŽMAN
  • Izlet do Džamije Sulejmanije u pratnji lokalnog vodiča cena ( cena 25 € )
  • Vožnja brodom po Bosforu i Poseta Vaseljenskoj Patrijaršiji (cena 35€ min)
  • Poseta Aja Sofiji, Plavoj džamiji i Topkapi palati i u pratnji lokalnog vodiča (cena 35 € pax). Napomena ulazak u samu Topkapi palatu nije uračunat i plaća se na licu mesta

Obratite pažnju na dužinu važenja pasoša. Za mnoge destinacije PASOŠ MORA DA VAŽI MINIMUM 6 MESECI od datuma izlaska iz zemlje krajnje destinacije (ili zemlje zadnjeg tranzita). Više informacija na www.mfa.gov.rs

Putnici su u obavezi da se 24h pre početka putovanja informišu o tačnom vremenu i mestu polaska (ili na sajtu organizatora).
Na low cost letovima putnici su dužni da preuzmu avio i bording-kartu pre leta
(lično u agenciji ili da zatraže na mail) i da ih imaju kod sebe na aerodromu. Doplate za dodatne usluge (priority check in, prtljag, odabir sedišta u avionu i sl…) iskazane su prema cenovniku avio kompanije na dan sastavljanja program, podložne su promeni i plaćaju se pre cenovniku avio kompanije u trenutku bukiranja istih.

Na mesto polaska-aerodrom dolazi se 3 sata ranije u odnosu na objavljeno vreme letenja.Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.

Deca do 2. godine nemaju zasebno sedište (sede kod roditelja).

Dozvoljeni prtljag (ukoliko drugačije nije navedeno u programu putovanja):
Dozvoljen je 1 komad ručnog prtljaga manjih dimenzija (40x20x25cm) i težine do 4kg, osim ukoliko programo nije drugačije naglašeno. Na čarter letu Air Serbia dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Prevoz kućnih ljubimaca moguć je prema uslovima avio kompanije i uz obaveznu doplatu (cca.100€). Klijent je u obaveze da poseduje svu opremu u skladu sa zahtevima avio kompanije, transportnu torbu i sl.

Za ovo putovanja važe Uslovi prevoza avio kompanije. Smatraće se da je putnik je potpisom ugovora o turističkom putovanju upoznat i saglasio se sa istim. Eventualna oštećenja prtljaga putnik je u obavezi da odmah prijavi nadležnoj službi na aerodromu i za iste odgovara isključivo avio prevoznik.

Transferi i razgledanja biće organizovana javnim prevozom, taksi vozilima, limo servisima, mini busevima i standardnim autobusima. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena reda letenja, radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga…) i nema obavezu refundacije nepruženih usluga ako su predhodno plaćene dobavljaču.

Kategorija  hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.

NAPOMENA ZA ZEMLJE SA PRETEŽNO MUSLIMANSKIM STANOVNIŠTVOM: kuhinja je za razliku od naše manje pikantnija, na meniju je uglavnom povrće i voće, testenine, mlečni proizvodi, a manje mesa i mesnih prerađevina. Izbor hrane zavisi od kategorije hotela !

Ishrana na bazi švedskog stola je uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani.

Kod hotela niže kategorizacije moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela, a kod privatnog smešta je po pravilu obavezna i iznosi uobičajno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni  i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju. Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu.

Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.

Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.

Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela. Privatni smeštaj po pravilu nije opremljen peškirima i potrošnim materijalom.

Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.

Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.

Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.

NAPOMENA: u izabrani hotel se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a napušta se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih soba i apartmana. Izgled standardnih smeštajnih jedinica može da odstupa od prikazanih.

VAŽNO : VLASNICI PASOŠA DRUGIH DRŽAVA U OBAVEZI SU DA SE SAMI INFORMIŠU O VIZNOM REŽIMU DRŽAVE KRAJNJE DESTINACIJE KAO I TRANZITNIH ZEMALJA.

MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.

Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.

Ako drugačije nije navedno aranžman je grupni i kalkulacija je radjena na bazi minimum 20 putnika na redovnim linijama, a u slučaju čarter leta 130 putnika po smeni i 900 putnika u sezoni. Za individulane aranžmane je minimum za realizaciju 2 putnika. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 2 dana pre polaska. Organizator putovanje ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu i njegovoj realizaciji.

Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

Pet friendly hoteli dozvoljavaju držanje samo određenih kućnih ljubimcima (samo u smeštajnim jedinicama) pod strogo propisanim uslovima i doplatu propisanu od strane hotela; neophodna je potvrda organizatora uz napomenu na ugovoru/vaučeru. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik je prihvatio da se strogo pridržava uslova hotela. Eventualno nepoštovanje istih može dovesti do udaljavanja putnika iz hotela bez novčane refundacije uz obavezu nadoknade štete hotelu. Putnik sam snosi odgovornost za ispravnost dokumenata kućnog ljubimca.

Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca br. OTP – A 107/2021 od 08.10.2021.

Za sve navedene programe važe Opšti uslovi putovanja “Euroturs Niš” i YUTA standardi.

0 0 glasovi
Ocenite smeštaj
Pretplati se
Obavesti o
guest
0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Sobe

STANDARDNA SOBA

Osnovni kapacitet: 2
Dopunski kapacitet: Odraslih 1 Dece 0
Fen Internet konekcija Kupatilo Osnovni paket za ličnu higijenu Aparat za kafu/čaj TV Grejanje
213 - 711 €
po osobi

Rezervacija

Izaberite paket:

Lokacija

Udaljenost od aerodroma
45 km
Udaljenost od centra
200 m
Udaljenost od linije gradskog prevoza
200 m
Carlton
Pogledaj mapu