Politika kvaliteta turističke agencije “EUROTURS NIŠ” usmerena je prvenstveno na sticanje poverenja korisnika, ali i ostalih zainteresovanih strana, što se postiže ispunjenjem njihovim zahteva, potreba i očekivanja. Polazeći od svih ciljeva direktor donosi
Izjavu o politici kvaliteta
Da bi ostvarili ciljeve kvaliteta i orijentaciju na korisnike opredeljujemo se da:
- uspostavimo, održavamo i usavršavamo sistem menadžmenta kvalitetom (QMS) prema standardu ISO 9001:2015,
- neprekidnim, sistematskim, stručnim i osmišljenim radom u svim procesima našedelatnosti ostvarujemo ciljeve AGENCIJE,
- poslovne aktivnosti baziramo ka stvaranju zadovoljnih korisnika i postizanju lojalnosti,
- pružamo kvalitetne usluge pri realizaciji putovanja, ekskurzija i organizovanju poseta inostranih gostiju,
- sporovodimo zakonske propise
- razvijamo partnerske odnose sa našim subagentima, turopartnerima i isporučiocima usluga.
Direktor
Milan Petković
Niš, 26. oktobar 2021.